Thursday, May 31, 2007

confession of the day

saya dengan ini mengaku dengan setulus hati yang saya ini seorang young lady yang sedikit nakal. (diulangi : sedikit) saya tidak berniat apa-apa melainkan hanya untuk menambahkan keserian dan keindahan perjalanan hidup saya. juga membuatkan kehidupan orang-orang di sekeliling saya sedikit mencabar walaupun pada hakikatnya perbuatan saya itu telah menyebabkan saraf-saraf neutron mereka rosak dan tidak dapat berfungsi dengan baik. sejujurnya saya mengatakan bahawa perbuatan nakal saya itu sebenarnya adalah untuk menyelamatkan diri mereka. dan juga diri saya. dan tujuan utama saya menyelamatkan diri mereka adalah kerana saya sayangkan mereka. sepertimana saya sayangkan diri saya. ini pengakuan saya yang serius. bukan main-main.

sekian, terima kasih.

12 comments:

nik said...

kadangkala, orang silap mengerti dengan apa yang kita lakukan. walhal, itu adalah yang terbaik untuk mereka.

u have a sense of attracting people with ur writings. well done!!

NezJoe said...

saya cuma tertanya2 apa yang kamu buat cik rena.
a dirty little secret?
A white lies kadang2 takpe.. usoh kamu ghisaukan sanagt.

-saya yg tgh belajar ckp mcm orang perak Hihiii

tegezoot said...

saya pun serius jugak!

butaseni said...

hmmm kawan yang bagus nih...
cruel to be kind ek?

rena said...

nik..
thanks and welcome. betul kata kamu. cuma kadangkala saya terfikir, adakah apa yang saya buat itu cukup terbaik untuk mereka.

nezjoe..
saya telah buat sesuatu yang buat orang itu makan tanpa lansung berkata-kata walaupun sepatah. dan saya pula.. meneruskan santapan saya tanpa ragu. lansung tidak menghiraukan kenapa dia di sebelah senyap sunyi.

tegezoot..
seriusnyer kamu!!!

butaseni..
saya bukan bagus. tapi saya ada ramai kawan yang bagus-bagus.

nawal said...

dear..
u ni kan.. senang sangat rasa guilty. dah, jangan pikir sangat. me tau u ni budak nakal yang baik. and also manja..
hahaha..

rena said...

thanks nawal..
u kan.. i dah anggap macam kakak i sendiri.
erm.. boleh tak i anggap zali macam pakwe i sendiri jugak?
hohoho...

cunny funt said...

Happy 1st Anniversary cik rena!
(actually msg ni utk June 2nd tapi pasal takut tak sempat, aku kasik ari ni) takpe kan?

rena said...

cunny funt..
thanks. tapi maaf, saya kurang pasti, 2nd june tu anniversary untuk apa yer?

cunny funt said...

kalu tak pasti tak mengapalah. it's ok. it's not that important. =)

rena said...

hei..
mana boleh begitu. bagi tahu saya cepat!!
kalau tak mahu bagi tahu di sini..
email saya: harenaa@yahoo.com
no telefon saya : nanti saya bagi dalam email.

cunny funt said...

hehe. apa plak tak buleh? mesti buleh nye. hmm seriusly tak ingat? aduhai. baru setahun. tak yah emel or phone num. dah tau keduanya. *evil grin*