Friday, March 02, 2007

pastikan

saat ini
hanya lagu baru siti yang menyelubungi saya
umpama ketika saya masih lagi di dalam kandungan bonda
dan selain plasenta yang menyambungkan saya dengan bonda,
ada lagu siti yang bergema di dalamnya

kenapa saya ini?

saya rindu
tapi entah pada siapa rindu ini
tiada satu nama yang muncul
tiada satu wajah yang terbayang
dari mana datangnya juga saya tidak tahu
untuk apa hadirnya juga saya tidak pasti




“Pastikan Kau Dengan Aku Jangan Ada Cinta Lain”


tapi andai cinta yang ada ini kian menghilang bagaimana?
cinta saya? tak pernah hilang. masih ada. tetap untuk dia.
cuma saya tak berdaya untuk meneruskannya.
complicated.





terlalu complicated

“Mencintaimu Ku Jadi Begini”

1 comment:

bintang hati said...

emmm...

take your time sweet heart...

(ehh...betul ke ejaan heart tu..?)