Friday, January 12, 2007

hari ini , jumaat

masuk saja ofis hari ini, saya menerima emel dari danial. sebagai pemberitahuan yg dia sudah sampai. masih sempat memberi saya warning tentang kepulangannya nanti. hehe.. lansung saya tidak gerun.

waktu mengajar tadi, saya menerima panggilan telefon dari sham yang berikon kan ‘azman’. betul2 menggelikan saya. kenapalah saya bertemu orang sebegini. cukuplah seorang azman yang saya kenali. tolonglah..

saya dapat bonus ASB. banyak juga rupa-rupanya. hehehe..

pagi tadi saya betul2 teringin untuk mendengar lagu Dewa - Sedang Ingin Bercinta

semalam..
saya tidur awal. jam 9 saya sudah terlena di hadapan televisyen. kesian bonda. tiada yang menemankan dia menonton Rafflesia. tapi, skurang2nya saya ada berdekatan. cuma tidak menonton. jam 11 saya dikejutkan ayahanda supaya masuk bilik. masuk sahaja ke dalam bilik, smpat lg membalas msg dan kemudiannya menyamambung tidur . lama betul saya tidur.

saya perlu mencari sekeping kad harijadi. pagi tadi sudah terjumpa yang sesuai. tapi sedikit kotor dan sudah tidak ada yang lain. tak mengapa, masih ada 11 hari untuk mencari.

saya perlu menghadiri satu mesyuarat ahad ini. mesyuarat hari ahad.. malas betul. mujur ahli2 mesyuaratnya semuanya kawan2 waktu sekolah dulu. ini mesyuarat reunion. sebab itu diadakan waktu hari minggu.

sebenarnya, sya sedikit bosan hari ini. mengantuk dan penat.

No comments: