Thursday, January 11, 2007

danial dan pakistan nya - I

hari ini danial ke pakistan. berlepas dengan penerbangan jam 12 tghari. hanya sempat sarapan bersama. jam 930 masing-masing membuka langkah. dia ke klia, saya kembali ke ofis.

danial..
saya lucu bila melihat dia yang begitu risau untuk menaiki kapal terbang kerana sudah lama tidak naik. bertambah lucu bila dia mengaku yang dia kecut perut bila erl itu terlalu laju. kamu itu grenggo luaran sahaja!! selepas ini, 10 hari talian maxis saya bakal diam untuk sementara. tiada lagi sms dan juga panggilan telefon lewat malam.

perginya hanya 10 hari. tapi nasihatnya umpama pergi bertahun.
saya hanya tersenyum.. lihat saja apa yang berlaku dalam 10 hari nanti

untuk kamu danial, saya ucapkan
semoga selamat sampai disana dan selamat pulang kembali

4 comments:

Anonymous said...

waahh..
siapa danial ini dear?
aku kenal atau tidak?
-nawal

Anonymous said...

ooh..
ada entri utk danial.
entri untuk aku mana?
dah bnyk kali aku pegi moscow, greece, japan..
-mat jan

rena said...

jan..
kamu itu tak pernah jauh
Malaysia - Moscow/Greece/Japan..
bagi aku itu hnya umpama KL Sntral-Masjid Jamek

jan said...

ni nak pujuk aku la nih..
wei.. aku nak choc cake!!