Tuesday, October 31, 2006

kad hari raya

mari bercerita tentang kad raya..

* kad raya pertama yang saya trima ialah dari jon
* kad raya saya terlebih satu. blh digunakan untk thun hadapan. :p
* tahun ini saya berpuas hati dengan operasi kad raya. semua dihantar tpat pada masanya.
* seorang rakan menyatakan, kad raya saya adalah satu2nya kad raya yang dia terima tahun

ini. kesian..
* saya mendapat satu bookmark dalam salah satu kad raya
* saya mendapat 2 kad raya yang sama coraknya dari 2 orang kawan yang berlainan
* saya masih menunggu 2 keping kad raya yang masih belum sampai.
* dua minggu lepas, kebanyakan surat2 yang smpai dirumah saya adalah kad raya untuk saya.
* kad raya yang paling saya suka.. saya suka semuanya
* tahun ini kad raya yang saya hantar hanya mengandungi ucapan Selamat Hari Raya, Maaf

Zahir Batin
* sekeping kad raya yang saya terima hanya mengandungi tanda tangan si pengirim
* saya juga menerima sekeping kad raya yang didalamnya terdapat besi sbg hiasan
* dan satu kad raya lagi didalmnya disertakan sekali dgn name card nya

itu saja cerita kad raya saya tahun ini..

No comments: