Thursday, October 12, 2006

hmm..

pagi tadi.. saya teringatkan satu perkara. perkara yang sudah lama saya tinggalkan. tapi, kini saya lupa. betul2 sedih. saya berkira perkara itu bakal menjadi topik entry saya hari ini. *sigh

tapi, tak mengapa. masih bnyk lagi perkara yang boleh saya ceritakan. terlalu banyak.

* satu berita dan satu berita kurang gembira. saya mendapat cuti selama 10 hari (termasuk cuti am dan hari minggu) sempena deepavali dan hari raya kali ini. bernasib baik kerana company director berada di Malaysia. mengharapkan manager ‘Pembaris’ saya itu.. raya ke-3 sudah perlu kerja. tapi saya tetap perlu hadir di mesyuarat pada raya ke-3 lantaran telah ditetapkan sebulan lepas.

* sejak semalam saya menutup mp3 saya dan membuka radio. semata-mata untuk mendengar lagu raya

* kurang 2 minggu untuk berpuasa dan berhari raya. hujung minggu ini mungkin sempat buat biskut raya

* berat saya sudah turun 2kg sejak mula berpuasa. seronok. tapi sedikit bermasalah. semua slack saya mulai terlondeh. seluar telinga gajah, kata kakak saya

* saya sudah selesai menghantar kad raya kepada kawan2 yang sepatutnya dihantar. hanya tinggal beberapa keping untuk sesiapa yang terlintas di fikiran. ataupun untuk sesiapa yang menghantar kad raya kepada saya.

* duit raya utk semua org juga sudah saya sediakan. tapi sampulnya belum cukup. :p

* saya merasakan hari ini.. jam lambat betul bergerak

No comments: