Wednesday, September 20, 2006

hadiah part1

lagu hari ini : kasanova – the times

* saya pernah menghadiahkan sebotol perfume united colors of benetton pada teman lelaki saya.

* saya selalu menghadiahkan rantai tangan sempena hari jadi bonda saya. sudah dua tahun berturut-turut. tahun lepas dengan batu permata hitam. tahun ini dengan kristal merah dari sabah.

* hadiah perkahwinan yang pernah saya belikan utk pasangan pengantin : set gelas : lampu tidur : flower pot : album gambar :

* saya pernah menerima sekeping cd kumpulan Travis sempena hari jadi saya. beserta dengan key chain lambang sgittarius

* juga pernah mendapat seekor anak patung badak warna hijau. haiqal paling suka dengan anak patung tersebut. tapi dipanggil ‘meow’

* pernah juga mendapat gelas2 kecil winnie the pooh

* hadiah harijadi terbaru yg pernah saya belikan : seramik berbentuk kambing biri2 dan terdapat baldi disebelahnya. khas untuk ash tray. tp si penerima ingin menyimpan syiling di dlamnya.

* hadiah harijadi dalam perancangan : wind breaker untuk ayah

* saya pernah menerima rantai tangan berbatu kristal warna putih, biru dan juga oren dari orang yang saya kurang senangi

* azman pernah menghadiahkan saya sebentuk cincin. tapi saya lansung tak pernah memakainya. ingin saja memulangkan kembali. tapi seperti kurang sopan..

* tahun lepas saya menghadiahkan diri saya sebuah novel karya Aisya Sofea sempena harijadi yang ke 23. untuk tahun ini saya merancangkan treat yang lebih grand

* waktu matrikulasi dulu, tiap kali sambutan harijadi rakan serumah.. kami semua akan menyediakan sebuah kotak dan setiap orang akan menderma apa sahaja kepada brthday girl. pelbagai barang dikumpul. biskut, pen, tisu dan lain2 lagi. itu hadiah sampingan. hadiah utama selalunya kami berkongsi duit dan belikan sesuatu yang cantik dan bermakna. satahun bersama kalian.. sememangnya seronok!! (khas untuk suri, rasina, ana, yah dan ani)

* saya pernah menghadiahkan sepaket tisu pada seorang senior. hehe..

No comments: