Thursday, July 20, 2006

5 perkara

5 perkara baru
1. Siti Nurhaliza kawin Dato’ K on 21.8.2006
semua orang tau.. termasuk tukang2 rumah indon..
2. Bulan hadapan, kami sekeluarga bakal pindah ke rumah baru.
sekarang sudah 90% siap. setiap orang dapat bilik sorang satu. kecuali ibu bapa saya. terpaksa berkongsi. :p
3. Rakan serius Dewa19 saya sudah mendapat kerja di tempat lain. jauh di seberang
4. Lagi kawan2 yang membina masjid.. giliran saya?? tunggu dulu lah..
5. mp3 saya kini sudah terlampau banyak.


5 perkara yang berubah
1. berat badan saya. turun atau naik?? hehe..
2. duit simpanan saya makin kurang
3. beg kerja saya.. dari handbag kepada sling bag. safety purpose
4. ringtone telefon saya : accidentally in love - counting crows
5.


5 perkara yang tak berubah sejak bulan lepas
1. baju2 dalam almari saya.
2. susunan barang2 dalam laci
3. pola pemakanan saya
4. status saya.. (ini sejak 23 tahun yang lepas)
5. tempat saya di dalam ofis



ada lagi.. tapi tak berkesempatan. saya sambung nanti..

No comments: