Monday, July 24, 2006

5 perkara (pt II)

5 Perkara saya buat pagi ini
1. mandi
2. gosok baju
3. naik motosikal
4. beli chewing gum
5. mengajar

5 orang yang saya jumpa pagi ini
1. bonda
2. papa
3. adik yang jaga tiket putra lrt
4. kak liza (kwan tmpat kerja lama)
5. kwn2 office

5 ayat yang saya capkan pagi ini
1. morning
2. pegi dulu yer..
3. babai
4. dah bekfast?
5. jap yer..


5 orang yang BUZZ saya pagi ini
1. hazril
2. naseh
3. hisyam
4. anil
5. min

5 emel yang saya terima
1. notification from frenster : u have one new message
2. notification from frenster : ur frend has updated his/her blog
3. lagi dari frenster : birthday reminder
4. shamalah : for maybank account holder
5. jobstreet : carik keje weh..


5 perkara ‘lain-lain’
1. saya tgh jaga lab sekarang.. tp masih smpat menulis blog..
2. terharu.. semalam kawn lama menelefon dr usa..
3. saya menguyah gula2 getah pagi ini..
4. warna baju hari ini ialah hijau
5. mood pagi ini ialah : sedih dan terharu. (sebab: entahla..)

No comments: