Friday, June 02, 2006

tiada dia..

saya tidak tahu.. dari mana dtangnya kekuatan ini.. tp saya bersyukur.. saya selesaikannya dgn cara baik.. walaupun kurang sedikit adab.. tak mengapalah.. asalkan semuanya selesai.. saya semacam tak percaya.. tapi itulah hakikatnya.. takdirnya..
apa lagi yang mahu saya katakan.. tak terucap.. tak terluah..

saya sudah tiada dia yang saya sayang..
saya sudah tiada dia yang sayang saya 7 hari seminggu..
saya sudah tiada dia..
sudah tiada dia..
tiada dia..
tiada..
dia..
tiada dalam bangun pagi saya..
tiada dalam hari2 kerja saya..
tiada dalam sakit pening saya..
tiada dalam hari mnggu saya..
tiada dalam waktu makan saya..
tiada dalam saat saya pulang dari kerja..
tiada dalam tidur saya..
tiada dalam waktu2 saya terjaga di tengah malam..
dia tiada..

No comments: