Friday, June 02, 2006

cerita hari itu

hari ketiga
saya sudah tidak mahu bercerita tentang dia
titik
(sebenarnya..hari ini sudah bukan hari ketiga, tp entri ini trlewat. tp saya tetap mahu ianya wujud dlm blog saya)

saya teringin mahu makan Mc Chicken beserta Mc Flurry Oreo. sedapnya..
semalam, pulang dr kerja.. smpat lagi singgah di Mc Donald dan beli Flavor Bust Green Apple. masam!! tapi puas hati.. sudah lama mengidam.. semalam baru kesampaian..
hari ini.. saya rasa lebih sihat. perut sudah tidak mencucuk2. lantaran sakit perut saya di sindir adik.. “ini sape sakit perut? org ke rumah?” hahaha!! minta maaf, sengaja sapu lebih2 minyak pada perut. tp bau minyak yu ye ini mmg wangi. bau baby. seketika saya rasa yang saya ini bayi yang mengalami masalah kembung perut.hahaha!!
saya bosan sebenarnya..
nota masih belum lengkap.. tapi mood sudah hilang. entah ke mana larinya. ingin saja rasa lari sekejap ke time square. makan di chicken hartz tanpa henti selama dua jam. memang berbaloi. tp pstikan perut itu kosong sebelum melangkah masuk ke restoran buffet ayam itu.
nota saya.. saya minimize kan windownya. bosan membaca. mengekstrak. mencipta dan menyusun ayat. biarkanlah dulu. sebentar lagi saya sambung kembali.
mp3 pc saya.. hanya ada sebuah lagu. sejak pagi tadi, hanya lagu ini yang diulang2. sudah berpuluh puluh kali. saya mmg berperangai sebegini. sejak sekolah lagi. apa yang saya suka saya akan ulang. ulang dan ulang sampai saya puas..

~itulah saya..

No comments: